TERAZ1°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

"Dawaj, to moje!", czyli piotrkowianin na zakupach [FILM]

K.Plackowski
Krzysztof Plackowski czw., 27 sierpnia 2015 09:53
Czwartek godz. 7.50 rano, jeden z piotrkowskich dyskontów spożywczych. Przed wejściem tłoczą się ludzie żądni promocji, zdolni do wszystkiego, aby zdobyć upatrzony wcześniej produkt z gazetki promocyjnej.
Zdjęcie

Sieci handlowe wabią klientów przeróżnymi promocjami – garnki, odzież, narzędzia czy artykuły spożywcze. Wszystko po to, aby jak najszybciej wyzbyć się zalegającego towaru albo przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Prym w przyciąganiu łowców promocji należy do sieci handlowej Lidl. Dlatego wybraliśmy się w czwartek przed ten właśnie market, aby uchwycić moment przepychanek i walki ludzi o swoją zdobycz.

Godzina 8.00, wrota do świątyni zakupów otwierają się i... zaczyna się: „Proszę się nie pchać!, „Tutaj są dzieci!”, „Heniek, szybciej, bo nam zabiorą”. Ludzie przepychają się, przebierają i wyrywają sobie produkty.

Mimo, że PRL to miniona epoka, sceny, do których dochodzi w marketach przypominają tamte czasy. Prawda jest taka, że walka o promocyjne produkty to nie tylko polska specjalność, do podobnych scen dochodzi również na Zachodzie, w Stanach Zjednoczonych są przecież tzw. black friday's, kiedy przeceny dochodzą do 80%. Z naszego podwórka możemy przypomnieć ustawiające się od 3 rano kolejki do nowo otwieranego sklepu sieci Media Markt w piotrkowskim Focusie. 

 

 

A co Państwo sądzą o całym tym zamieszaniu?

 

Podsumowanie

    Komentarze 145

    reklama

    Dla Ciebie

    1°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio